Filologuín mimosín, que yes el favoritu de mamá.DonRafelSastre escribió: ↑24 Nov 2023, 16:32Para nada. Otra cosa es irse inventando palabras a la vez que vas hablando o escribiendo como hacen algunos aquí que no llega a ser más que una transliteración macarrónica del castellano al asturiano más propia de las letras de Los Manolos.
Si ye raro, inventao. Si ye normal, ye castellán mal falao. Si nun ganes empates.
Per otru llau, Arro, col tol drechu del mundiu, usa una variedá dialeutal permarcada. A mi personalmente nun me rincha porque tengo collacios de la fastera al.lerana y dalgunu fala más zarráu qu'elli. Y más revegoso.
Y por dir acabando con esti tema que ye una aburricíon yá, nes mis redes sociales escribo igual que n'esti foru y pueo asegurate que hai xente que me sigue de tolos llaos d'Asturies, de unos cuantos d'España y d'unos pocos de fuera, inclusive dos o tres d'otros continentes, y los únicos que vienen a tocar los güevos son los asturianos con 100% d'ADN puru y "yoesonolosentíenlavida".